Sunday 30 April 2017

Tšempionid

Nagu juba ühes postituses öeldud, oli järgmiseks sihiks C-klassi MV, mis sel aastal toimus eile, 29. aprillil Keilas (ps. kui tüütult kaugel see Tartust on!). Eelmisel aastal oli minu grupis ainult üks C-klassi õpilane, Kaspar, kes sai kergelt pettudes 2. koha. Sel aastal treenib ta nüüd Egerti juures, kus on rohkem tema kaalu-vanusega judolapsi, aga ma siiski hoian pilgu ta tegemistel peal ja elan kaasa. Endiselt meeldivad mulle ka vestlused ta vanematega, muhe perekond. Eks ikka esimesed õpilased jää südamelähedaseks. Sel aastal läks Kasparil gramm paremini ja ta võttis kulla ära. Nagu mina omal ajal C-klassi meistrikatel kullakogumisega alustasin...

Minu omadest läksid võistlustulle veel Samuel ja Minni, kellest esimene oli korralikult haige nädal enne võistlust, aga nagu talle kohane, siis tervise pärast trennist puudub ja võistlustel paugutab. Kass Arturil oli samuti, trenni varbaluu murru tõttu ei saanud, aga võistlusel teibitult kohal - võitleja poiss ja loomulikult tegi puhta töö. Meistrikatel siis auväärne kolmas koht. Küllap andis oma jälje vahetult põetud haigus ja sellepärast trennist puudumine, aga väga tubli, poiss maadles hästi.

Minni on mul samuti staar. Tema on üks neist õpilastest, keda iga treener tahab õpetada. Püüdlik ja võitleja hingega, pingutab ja tahab õppida. Mul on väga hea meel, et minu rühmas selliseid lapsi on, lausa lust sedasi tööd teha. Loomulikult tulevad nii ka tulemused ning Minni MV läks hõbeda-väärselt. Tubli töö jällegi. Seega sain ma täiskomplekti medaleid ja võib pika päevaga rahule jääda.
Samuel, Kaspar, Minni

Olen uhke, võistlus läks korda, kõik kolm maadlesid hästi ja nagu näha, siis ka edukalt! 

MV nädalal tutvustasin oma trennilastele ka oma päris isiklikku last lõpuks. Küsitud ta järgi ja tervitatud on, isegi värvitud muna saadeti pühade ajal, toredad lapsed, eks. Seega oligi viimane aeg viia ta trenni, enne kui beebist suur mees saab, sest kasvutempo on metsik... Kahe kuuga lisandunud 13 cm on väidetavalt keskmisest rohkem. Beebi tutvus mattidega, lapsed beebiga. Paluti kohe teda veel kaasa võtta, aga eks ta üks väike tähelepanu segaja ole - kõigil oli nii põnev, et pärast iga harjutust oli vaja titat vaadata. Samas oli kord kohe parem. Võta siis näpust, ehk peangi ta abitreeneriks vormistama...
Väsitav trenn

No comments:

Post a Comment