Monday 4 September 2017

Lapsed trenni!

Suvi jälle läbi. See on tõsi, et iga aasta hakkab aina kiiremini mööduma ja see suvi lausa sõrmenipsuga. Eks suurt rolli mängis ka see, et ma sisuliselt ei olnud kodus sel suvel, sõidud olid nii jutti, et kodus sai vahepeal ainult kohvri sisu välja vahetatud ja juba uuesti lennujaama poole. Mis minust edasi, sellest kunagi hiljem, aga põhiline on see, et vahepeal oli taaskord 1. september ja kõik lapsed saavad jälle kooli minna, milline rõõm! Kõik sõbrad ootavad ja uus tunniplaan ja uued tunnid ja nii palju tarkusi, kui tore! Ja mis eriti tore, trenni saab jälle!

Alustasime täna trennidega Descartesi koolis ja lisaks senistele tublidele spordinoortele ootan oma ridadesse uusi judos algajaid ja juba osavamaid tublisid ja trennihimulisi algklasside poisse ja tüdrukuid! Treeningud toimuvad Descartesi kooli mõnusas matisaalis esmaspäeval, teisipäeval ja neljapäeval kell 15.30-17. Mulle võib lisainfo saamiseks julgelt helistada (58077628) või kirjutada (treenermettis@gmail.com), aga huvilised võivad lihtsalt trenni kohale ka tulla. Viimase puhul soovitan telefoni ikkagi üles kirjutada, et saaks kooli juures küsida juhiseid, kus täpselt matisaal on.

Mina olen põnevil ja ise tunnen, et sel aastal tahan jälle veel rohkem treeninguid ette valmistada. Mul on treenerihing ikka vist! Nii et, kõik omad lapsed ja sõprade lapsed, saatke aga trenni!



No comments:

Post a Comment