Monday 16 January 2017

Elva Open - tublid Samuel ja Kaspar

Sel aastal mina tegelen küll alles valmistumisega võistlusteks ja pole kätt valgeks saanud, aga väiksed võitlejad on juba matil sahminud.

Nimelt toimus möödunud nädalalõpul XXIII judoturniir Elva Open, kus minu grupi lastest samuti võistlustules üks väike võitleja. Tubli kolmas koht ja uhke medal käes. Need esimesed medalid olid nii tähtsad, ma mäletan. See võistlusmoment ja võidurõõm tekitavad adrenaliini ja panevad veel rohkem tahtma. Üldse laste võistlused on väga head üritused, muidu maadleme oma grupi- või klubikaaslastega, aga võistlustel saab vastaseid ikka hoopis teisi, kellega pole harjunud, mis teeb ikka asja märksa keerukamas. Ja muidugi see võistlusmelu - lapsevanemad elavad kaasa, palju sagimist, kõik on põnev. Tunnistan, et minu jaoks on kogu võistlusmelu tüütu (pean silmas küll suurvõistlusi, sest Elva omadel ma ise enam ei võistle...), aga väga hästi mäletan, kui eriline tunne oli olla võistleja, mitte pealtvaataja väikse judopoisina.

Minu väike võitleja Samuel III koha poodiumil
Endiselt pean oma poisiks ka Kasparit, kes sel aastal küll treenib ühe teise DO treeneri juures, kus on rohkem temaealisi vastaseid. Muuseas see on minu treenerikarjääri üks kõige isetumaid ja raskemaid otsuseid olnud - saata oma "veteran" ära Egerti juurde treenima. Ma tegelikult oleksin väga tahtnud minna Kaspariga ikka lõpuni, kuni tema on juba suur mees, ja kes teab, ehk isegi rahvusvaheliselt võistleb, aga kahjuks tekkis grupimuutusega olukord, kus minu pundis on tublid treenijad Kasparist nooremad ja pole midagi teha, tema areng ei oleks täit potentsiaali saavutav. Ühisel maadluspäeval ja võistlustel ikka hoian pilgu peal tal ka ja endiselt meeldib mulle tema vanemategagi vestelda. Minu treenerikarjääri kõige pikemaajaline osaline ju praegustest lastest.
Kaspar sai sel võistlusel tubli teise koha, tal ka ei vea nende finaalmatšidega, Eesti MV-l sama lugu, nii napilt, aga teine. Mis tost, ongi arenguruumi ja seda magusam on see kõige kõrgem poodiumikoht, kui sinna kord astuda on aeg mõnel tähtsamal võistlusel.

Kaspar rohelise vööga

Fotosid võistlustelt leidsin siit: http://klient.kerafoto.ee/xxiiijudoturniirelvaopen/

No comments:

Post a Comment