Friday 6 January 2017

Uuel aastal uue hooga

Aasta on alanud, lastel trennid käivad, mul endal juba ka kogu pühadeperioodi vältel. Võistlusi on tulemas nii minule kui ka trennilastele. Jaanuar on tähtis kuu - ikkagi Eesti meistrivõistlused tulemas, seda küll veidi vanematele kui minu trenni lapsed on, nii et ootan hoopis endale kõiki kaasa elama. Sel aastal toimuvad võistlused laupäeval, 21. jaanuaril ja ikka A le Coq Spordihoones.

Punt, kellega Descartesis treenime on aga sel õppeaastal väga vahva saanud. Lastel on partnereid palju, mängulusti veel rohkem ja tehnilised oskused aina arenemas. Lotte oleks kindlasti uhke!


Olen põnevil uue aasta plaaniga alustama ja kindlasti on lapsedki rõõmsad, et saavad pärast pühi jälle koos matil möllata. Oma oskusi saavad nad proovile panna juba varsti, jaanuari lõpul A le Coq Spordihoones toimuval Kass Arturi karikasarja I etapil. Infot võistluse kohta leiab: http://samurai.ee/voistlused/kass-arturi-karikasari-judos/

Ikka tasub pilku peal hoida aeg-ajalt klubi koduleheküljel (www.do.ee), alaliidu omal (www.judo.ee) ja minu facebooki omalgi (www.facebook.com/Juhan.Mettis) ning püüan sel aastal agaramalt ka kirjutada oma mõtteid spordist ja elust, mis sellega kaasneb.

PS! Kõigile õpilastele soovin edukat uut poolaastat, sest olen taaskord ise õppimise lainel ja just sooritanud edukalt magistriõpingute esimese sessi esimese eksami. Spordipedagoogika läbitud, nii et kõik on kontrolli all!

Sportlikkust ja eesmärkide täitmist alanud aastaks!

No comments:

Post a Comment